Amsterdamse Studievereniging Nautis

'De studievereniging voor studenten Maritiem Officier aan de Hogeschool van Amsterdam'

Algemene Ledenvergadering 03-02-22 20:00

Beste Leden,

Op 3 Februari om 20:00 zal de algemene ledenvergadering van A.S.V. Nautis plaatsvinden. De ALV zal dit jaar net als vorig jaar helaas online plaatsvinden, door de COVID-19 maatregelen. Alle leden zullen een uitnodiging voor de ALV ontvangen via MS Teams.

Tijdens de ALV zal de stemming voor het nieuwe bestuur plaatsvinden. Deze stemming zal voorafgaand aan de ALV plaatsvinden via de mail. Met toepassing van artikel 6 leden 5 en 6 van de tijdelijk wet COVID-19 (inwerking getreden op 22 april 2020) kan het stemrecht digitaal uitgeoefend worden. De secretaris zal alle stemgerechtigde leden een mail sturen waarin als antwoord op de mail voor of tegen gestemd kan worden.

Het is van het belang voor de vereniging dat elk lid zijn stemrecht gebruikt om te stemmen voor het nieuwe bestuur.
Heeft u vragen over de agenda, mail deze dan voor maandag 31 januari 2022 (bestuur@asvnautis.nl). Wij verzamelen de vragen dan en kunnen deze tijdens de vergadering van 3 Februari 2022 presenteren.

Het bestuur hoopt van harte u op 3 Februari 2022 online te mogen ontvangen.

Namens het bestuur van A.S.V. Nautis.

Quinten Bras
A.S.V. Nautis